Sidor

fredag 1 maj 2009

Idag vilar hundarna sig i form inför helgen..

Ja, et var nog en sanning med modifikation! Säg någon av mina hundar som vilar sig i form... hehe. JO, det ska vara Tobias i så fall!

Jessica har nu på förmiddagen varit ute i Ågesta och tränat agility - med Malva och Kajzza. Det var IPO-tävlingar där så inte fanns det gott om plats precis. Husvagnar in på agilitybanan och hundar överallt. Men det hade funkat ändå att köra de hinder hon planerat. Malva tog nu däcket på normalhöjd utan problem!

Igår var vi ute vid Paradiset och gick 5 km (Sameslingan). Jättehärligt!

Valborg för övrigt var lugn - när vi gick sista rundan så brakade det loss med raketer - jag tror jag omedvetet skvallertränat Kajzza där - hon tycker inte om smällare.... MEN så fort det smäller kommer hon och ska ha godis! Så där har hon förknippat smällare med gott - vilket jag tycker är kanon för innan ville hon bara in!

Nog för just nu, återkommer senare då jag om en timme ska klippa en black & tan-tecknad dvärgpudel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar