Sidor

tisdag 26 maj 2009

NU är det gjort!

Jag har anmält mig och Malva till 3 lydnadstävlingar! Förbenade Lelle - det är ditt fel alltihop!! *ler*
Nä, allvarligt talat - det är väl på tiden! Förr i tiden varvade jag med varannan helg lydnadstävlingar med hund och varannan helg dressyrtävling med häst... men det var förr i tiden!!!

Nu är det ringrostigt men oj så kul det ska bli. Malva har bestämt sig för att apporten går att ta i - och det är mitt stora mål!
OM det skulle bli poäng i allt annat också gör ju liksom inget *flinar brett*

Så, nu alla ni som var med på lydnadshelgen - häng på nu!
25/6 - Södertälje BK
4-5/7 - Nynäshamns BK - skärgårdscupen

Efter detta är det Kajzzas tur att få komma ut - men där har jag inte anmält mig ännu.. behöver få träna henne lite till först. Jag har svårt att "se" hur mycket hon kan!

6 kommentarer:

  1. Kul! Passar nog också på den 25:e, men har inte anmält oss ännu./Erika

    SvaraRadera
  2. Jag kommer och hejjar !! (: Om jag bara lyckas tajma in med jobbet så, kanske jag själv också tar mig i kragen och börjar tänka på tävling. kram kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna inför i morgon. kram Jane

    SvaraRadera
  4. Vaddå svårt att "se", Kajzza kan ju allt!! :)

    SvaraRadera
  5. 25/6 är ju på en vardag och Södertälje hittar jag till. Kanske man kan komma iväg och titta. Det skulle vara kul :o)

    Kram
    Majsan

    PS Är det bara jag som måste spara 2 ggr innan inlägget sparas?? DS

    SvaraRadera
  6. 1. OJ, vilken Dalaresa!
    2. HUR ska Du nu hinna med alla utställningar? Maj-Britt ska tävla i juniorhandling 13/6 och 5/7 med den ännu ovetandes pudelherrn.
    3. 25 juni ska jag faktiskt till Södertälje!, men i lite sorgligare ärende...gravsättning.
    Hälsn Nelssons matte

    SvaraRadera