Sidor

fredag 8 maj 2009

En liten blinkning...

så är veckan slut!

Hundarna roade sig igår med att springa ner i ett krondike... men lervälling i!!! En klipphund som väntade när jag kom hem med lortgrisarna (alla mellan, Tobias är en fin hund och går inte i vad skit som helst). De fick med andra ord ligga i köket och torka, sen borstade jag dem! En mardröm för astmatiker!!! Herre min skapare vad de dammade... hela golvet blev svart. Tur att det är mycket björkpollen just nu så jag känner ingen lukt!

Idag har jag och Tobias varit ute med en tjej som går i min skola där jag jobbar. Hon är så hundrädd - men oj vad jag lobbar för hundar! Nu fixar hon lilleman, sitter och gosar, pussade t o m honom på huvudet och så var det hon som höll i kopplet!

Nu ska jag faktiskt luta mig tillbaka och vila efter en vecka som försvann fort men som var tung ändå!

1 kommentar:

  1. Ja, du ser! Vi är verkligen själsfränder Tobias och jag! Och han är ju redan en solklar tearpihund som botar både hundrädda hundar och barn.

    Hoppas Monyas öronvärk går över snart. Inget kul.

    Kramar

    SvaraRadera