Sidor

söndag 26 april 2009

Hemsidan uppdaterad! Det mina vänner gjorde ingenting.... massor av agilitybilder inlagda. Jessica är just nu iväg och tränar med Malva och Kajzza, grannarna hämtade de andra 2 för en liten runda. Tur att man vet vilka tjejerna är - ja, jag lovar! jag hade inte släppt iväg dem OM jag inte var trygg med barnen!

Själv har jag dragit ut spisen... antingen gör man det inte eller så gör man det och skrubbar fort! För inte skjortans var det rent där inte!

Nu är det gjort så då kan jag ju gå på resten... händerna luktar grönsåpa så det är väl bara att fortsätta..

Idag har jag superont i mina höfter och ben efter att visat 3 st igår på ett superhårt golv. Ser fram emot utomhussäsongen! Bättre för ömma leder..

nä åter till skurhinken!

2 kommentarer:

  1. Under spisen... där var det MYCKET länge sedan jag kollade.
    Bra att Monya blev 3a m t p nacken och kliandet.
    Vi har socialtränat på den nystartade Bodens lokala kennelklubb ikväll.
    Hälsn Anna-Carin

    SvaraRadera
  2. Nej du, någon spis drar man inte ut här. Då hamnar man väl i Tv4:s Rent hus.
    Hoppas du mår bättre i kroppen.
    Kram Lotta
    P.S. Kan du maila Erikas e-postadress till mig? (Jag ska skicka min adress till henne så jag kan få testa hennes öronjox på Ed.)

    SvaraRadera