Sidor

lördag 4 april 2009

Solen skiner och vi med den

Höftledsresultat fick vi till oss igår!
Sussis Diza - B!! Supergrattis!!!
Ur Malvas första kull är nu Nemo röntgad - han är också B på höfterna!

Idag har Jessica varit iväg och tränat agility med Malva och Kajzza - Malva kör sitt eget rejs.... blir påvisad var hon ska - sen kör hon en egen bana. Jag kan riktigt se Jessie stå där och vråla efter henne... Kajzza däremot hon lyssnar så fint!

Imorgon åker Kajzza till landet med brorsan! Hon ska få njuta av ölivet, om nu isen gått...

Tobbe tar sig nog en tur till landet under själva påskdagarna tillsammans med Ebba, han måste ju kolla så att inga läskiga stora svarta hundar finns där...

Kvar tänkte jag ha att njuta av 2!! - men då behövde min fodervärd hjälp - så summan 4 hundar är konstant! På tisdag kommer Edith och Doris hit och åker hem igen på måndag.

Jag ska lägga lite krut i veckan på att träna lydnad med Malva (Majsan ska få lite order ang Kajzza).
Det vore väl skam om inte vi kan få in apporteringen på Malva!!! Envis som en röd gris är hon..
Platsliggningen och inkallning ska bli mycket bättre!

Vore så skönt om jag hade hunnit med en start i 1:an till innan lydnadshelgen kommer i maj.

Natti natt

1 kommentar:

  1. Grattis till Ediths höfter, patella och ögon!

    Det där med envis som en röd gris verkar har gått i arv..

    Kramar från alla oss

    SvaraRadera