Sidor

onsdag 1 april 2009

April, april...

Tjo vad vi har lurat eleverna i skolan idag!! Det var nästan att man kunde nöjt luta sig tillbaka resten av dagen :)

Sol ute och sol i sinne - och en näsa som håller sig stilla tillika ögonen! Jag tackar valpköparen för allergisprutan!
Öm i rumpan - men det tar jag istället för alla nysatacker!

Imorgon, torsdag, ska jag åka till veterinären med Edith, hon ska nu ögonlysas och patellaundersökas! Efter det, om allt är okey, så ska jag kontakta potentiell hanhundsägare.

Datorn ska jag imorgon ta med mig till jobbet, jag ska få hjälp att få in frontpage. Och DÅ kan jag äntligen få uppdatera hemsidan. Blogg i all ära - men hemsidan är för mig A och O.

Igår fick jag nästan hicka! Det är påsklov nästa vecka!!! Stopp och belägg! Jag har inte tid att låta mina elever ta lov nuuuu. Jag missade ju hela förra veckan när jag var sjuk - och det som är nationella prov och allt.... *suckar stort*

Denna vecka har vi kört på stenhårt med proven - imorgon kör vi ytterligare en omgång. Fredagen får de slippa nationella proven - men då jobbar vi hårt på med SO istället. Ingen rast, ingen ro. JOO, rast får de - men det är knappt!

Låter konstigt att säga - men trots sportlov nyligen och en veckas sjukdom så är påsklovet så välbehövligt, jag behöver vila! Viruset som jag har i kroppen vill inte ge med sig, jag är hes och hostar som jag vet inte vad. Trött som få...

Fy vad jag gnäller!

På fredag i nästa vecka är det äntligen dags att ställa ut Monya igen - och jag är så in i bombens nervös!!

Jag hoppas på att få hem papper från SKK imorgon eller senast måndag.

Nä, nu måste jag sluta. En klipphund är på intågande!

Ciao

2 kommentarer:

  1. Nej, det är ett segt virus. Pust och stön. Jag gnäller också. Skriv gärna ut lite tider till den 10 april. Agnes och jag kommer nog och tittar. Spännande.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad ni är sjuka alla därnere i södern, Leone, Lotta och Majsan! Nu får ni ta och friskna till! Kom upp hit till norr och andas in den friska norrlandsluften så blir ni som nya allihop!
    Hälsar Nelsson och matten

    SvaraRadera