Sidor

tisdag 14 juli 2009

OJ

Tisdagkväll... igår var jag bra trött blev liksom inte så mycket sovande. Kom hem vid 01.30 - försökte få sova - men 3 galna krulliga skulle ju ligga på och vid mig - så jag sov lite halvdant till kl 09. Upp och handlade lite frukostmat - det var slut här hemma efter dottern och hennes vänner ätit upp allt.

Började röja städskåpet... jösses!!! hur mycket present/julpapper hade jag inte.. och presentsnören?? Helt galet.

Hittade där ett av flexikopplena som jag undrat var det var... och mattpiskan!!

Idag har sofforna fått sig lite pisk av mattpiskan - dammsugna och.... sålda!
Hm, 3 veckor innan jag flyttar... och väl där så har jag ingen... soffa... Tur att jag har 2 fotöljer!

En av dem är till salu: ljusbrunt skinn, snurrfotölj som man kan luta bakåt samt en fotpall - 500kr

Mamma har varit här - vi har tömt vidare i köksskåpen, städskåpet är tömt och urtorkat. Vinden - där finns nu bara det jag ska ha kvar... jösses vad böcker jag har! Helt sjukt...

Nu har jag ytterligare med kartonger som ska till Täby galopp och bakluckeloppis... det som inte blir sålt går till Röda Korset.

Imorgon kommer de och hämtar sofforna. De som köper mitt radhus tittar förbi och kikar en extra gång.

Ett par barnspel och barnmadrass var jag över med till grannen - de tar med sig Tobias i helgen upp till Dalarna - håll en tumme nu att de tycker att det funkar! Där får han det suveränt!! och nära till mig blir det för pälsvård!

Vad mer... i helgen åker Jessica till Borlänge med Kajzza - agilitytävling. Med sig har hon i bilen Tina med Wilma och Malin med Alizza och Quta.. hoppas de får det bra!

Jag åker med Sussi på söndag till Köping - Diza ska ställas ut. Med följer Malva - enda hunden som jag har hemma då. Märkligt!

3 kommentarer:

  1. Koll på läget?? Tjejerna ska till Bollnäs i helgen.... *fniss*

    SvaraRadera
  2. Spännande med flytt! Vart? Och varför ska lille T flytta? Här är man nyfiken minsann! Kram från Erika

    SvaraRadera
  3. Du verkar ha fullt upp! Spännande med flytten!

    Vi ses i Köping!

    SvaraRadera