Sidor

torsdag 19 mars 2009

Vildmarksliv....

Nu är våren här! Jag med kliiga ögon och snuva. Att det sen har genererat i en hästförkylning är väl en annan sak?!

Imorse, när jag stressade ut med hundarna så kom vi ner till hörnan och Malva rycker till i kopplet! Jösses, tur att jag höll i... annars hade hon fart upp i tallen med en hastighet utan dess like. VAD var det hann jag tänka innan Malva och Kajzza står på bakbenen (Malva) och tittar upp i tallen..

Där satt en pigg liten ekorre! När jag väl fått Malva ner på alla 4 igen så börjar korren att tjattra! Aldrig hört nåt liknande, vi tittar upp i trädet igen, och där sitter den och kikar ner på oss med huvudet på sned.

När vi tar oss runt den lilla trädklungan hoppar ekorren från träd till träd och tjattrar - allt för att reta hundarna!

Vi gick baklänges allihop och tittade på den lilla busen *ler*

Hemsidan kommer jag att uppdatera så fort möjlighet ges.
Jag har fått starta om hela datorn pga virus.

Saknar nu frontpage - sen är det bara att sätta igång med hemsidan igen.

Slutar nu, behöver vila - värktabletten börjar ge sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar