Sidor

lördag 28 mars 2009

lite bilder.. Monya och Malva badade..






Lite bilder: Monya nybadad och klippt på bordet och en huvudbild. Önskar att jag kunde lägga in dem på min hemsida - vilket jag kan så fort jag orkar lägga in frontpage - skivan ligger bredvid mig.. En bild på M:en - Malva och Monya. Inte ofta man lyckas få bild på mor och dotter tillsammans! Som ni ser har Monya rosaplastade tofsar - dessa satt kvar i en dryg vecka innan jag tofsade om och några dagar till på det blev det då äntligen ett bad!!


Jessica har precis kommit - med en boll till Kajzza - rosa plysh som det står I <3 NY på den!

Imorgon ska jag möta Majsan med Monyas pappa Puzzel jr, vi ska träna lydnad tillsammans. Så skönt att komma igång med träningen! Apporteringen tränas varje dag hemma. Kajzza fixar detta, Monya tar den, Tobbe tar den och sticker *sötnos* - Malva håller den med knapp nöd! Vi jobbar vidare...


Koffie, Monyas syster, behövde tyvärr opereras om, vilket gjordes igår. NU håller vi alla tummar och tår att det går vägen.


Och här är grabben som har koll på läget!










3 kommentarer:

  1. Snygga vovvar, hälsar den förfärligt pälsbeklädde Nelsson. Vi ser fram emot proffsfrisering snart! Matte är lite rädd att klippa för mycket och då blir det för lite och linjerna (!) - var är dom?
    Hälsa Puzzel och Majsan! Här blir det pyssel med pudelklubben imorgon.
    Kram från norr

    SvaraRadera
  2. Tobbe, så gör jag också. *blink blink*
    Håller tummarna för Koffie.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. full fart medvetslös, brukar helgen vara och det såg jag att det var hos dig igår. busiga Tobias, kör järnet med flickorna,håller på dig.kramiz Jane

    SvaraRadera