Sidor

onsdag 14 juli 2010

Örnsköldsvik!

Sitter nu vid hotellets dator. Resan upp har gått kanonbra! hundarna har varit lugna och jag pigg. Vilket fantastiskt landskap!
Gävle - där blev det ett stopp - Malva pockade på behov... jag tog en kaffe och räkmacka (tänker på destinationgotland reklamen=)). En kvart promenad och sen vidare.
Stannade först vid Höga kusten bron - wow! Superhäftigt.
3 mil innan Ö-vik åkte GPS:en fram och sen var vi framme. Enkelt. Nu visade det sig så att den mobilladdare jag köpt för att ha i bilen - var till en annan typ av LGtelefon. Vanliga laddaren... lurad! det var SonyErikssons... muttrar högt! Men jag har hörlurarna med *tumme upp*

Onoff ligger precis bredvid hotellet så innan vidare färd imorgon så får jag vackert gå in och köpa en laddare.

Nu ska jag hämta maten jag beställt - Lax med kräftskärtar och sötpotatismos. En mellanöl till den..

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar