Sidor

onsdag 14 juli 2010

Filmtajm!

Jag lämnar datorn hemma - Malin ylade neeeeeej, när jag sa att jag tar den med mig!


Snabb redigering av bilder från Göteborg. En del finns att få se på http://lifueridt.bloggagratis.se/ - Annikas blogg. Men jag måste lägga några bilder här!


Ella - en mycket trevlig tjejja - vill ha en IG (italiensk vinthund) - men som bilden säger - frågan är om en IG vill vara fasthållen av henne (som då dessutom säger att hon måååste lära sig att våga hålla i dem...)










Sen fick Ella för sig att Yzma måste räddas! Yzma som gjorde allt för att komma undan Ellas kärleksförklaringar...



Ella - med kärlek till dig... mer bilder finns att plocka fram - men jag tror det får räcka!

JO! en bild men då blir det kärlek mellan Malva och Leia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar