Sidor

fredag 2 juli 2010

Nedräkning!

En timme kvar innan min semester börjar!! 5 veckor att koppla av och ladda batterierna.

Imorgon är det dop för Emma i Tacksägelsekyrkan.
Jag ska ikväll baka frallor - eller om det blir imorgon på förmiddagen. Lutar åt förmiddagen... vi har idag haft 17 barn med oss och badad. Underbart skönt väder, varmt och gott i vattnet... jag har skvalpat runt och lekt med barnen. Ryggen har antagit en rätt intressant nyans av rött.. Flera timmar har vi varit iväg och jag tror nog att jag kommer behöva sova när jag kommer hem.
Jag har nu precis skurat klart sista skåpen så nu ska namnlapparna upp. Allt klart så till vida för blivande 1:or

Nä, full fart och avsluta!

Anki - om du läser här - snart sätter vi gung på Sverige med dans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar