Sidor

fredag 16 juli 2010

BODEN!

Här är jag! Plättlätt att hitta hit... ja, med gps alltså. Jag kan enkelt säga att Nelsson, Monyas bror kände igen sin gamla uppfödare! Han biter i mina handleder och bara gosar runt. Ändå är han inte någon goseråtta. OM jag säger så här - han smög upp i min säng, om så bara några minuter i morse, för att mysa vid huvudkudden. Anna-Carin blev allt paff när jag berättade det.

Hundarna är badade och friserade inför morgondagen. Ett stort irritationsmoment för mig är att jag inte får till Monyas frisyr! Det stämmer inte när jag klipper vänstersidan - givetvis domarsidan!! *muttrar* jag får diskutera med några på plats imorgon...

Liten söt valp San-jo-le's Kairo ligger vid mina fötter. Söt som lakrits men AJ vilka tänder.

Vad härligt det är att komma hit - jag friserar och så får man meddelande att lunchen är serverad... Nu när jag satte mig här kom Åke, mannen i huset - med en liten martinidrink. LYX!
bilder på de små är tagna - men jag väntar till imorgon när vi ställt ut första dagen och laddar upp bilder då

2 kommentarer:

  1. Hallå uppfödare, när kommer du till oss? Jag är en gosråtta! Det brukar matte säga: "Det är tur för dig att du är så himla gosig." Jag förstår egentligen inte vad hon menar. Kram

    SvaraRadera
  2. Du är så välkommen nästa vecka! Drutt är på nosgympa måndag kväll annars är vi hemma. Kram!

    SvaraRadera