Sidor

tisdag 13 juli 2010

Jaha, dags för nästa tripp!

Men först ska jag väl ändå säga något om Göteborg med dess invånare! Ja, inte alla invånare utan de jag bodde hos: Annika och Lelle samt Annikas dotter Leia - inte sanna nånstans men OJ vilka stora hjärtan de har!! Har njutit varje sekund hos dem med allt vad det innebär, tjötande, skrattande, ätande, mer tjöt och mer skratt! I lördags hade vi grillkväll där och då dök det upp ytterligare 2 galningar som har och har haft pudel - jösses, efter den kvällen blir man väl aldrig normal!
Lördag på förmiddagen var jag och Malin till min moster och morbror där också mina föräldrar var - fika och en underbar stund med prat och minnen.

Imorgonbitti, onsdag, vänder jag bilen norrut och börjar resan mot Boden. Jag stannar i Örnsköldsvik för övernattning på Scandic. Räknar med att vara i Boden på torsdag eftermiddag - då hoppas jag på att det står ett stort glas vatten och väntar och kanske en kopp kaffe...

Datorn följer med mig uppåt landet så lite blogg lär det nog bli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar