Sidor

lördag 4 september 2010

Revansch!

Idag har jag och Monica samt Rebecca, Monicas dotter, varit i Högbo Bruk på utställning!
Rebecca fick byta om snabbt då jag såg att Mimmi visade sig bättre med henne än med mig - hon gick in och dammade till med en 1:a och HP - supertack!!! Rebecca

Monyas tur, aj ont i foten, aj ont i knät jädra kropp som inte vill! MEN som Monya visade sig! Så taggad har hon inte varit på länge - riktigt kul att visa henne. Vi var ensamma i öppenklassen - vi vann den med 1:a pris och CK - efter det blev vi oplacerade i bästa tik - men inte gör det något! Jag är supernöjd.

Nu kliver jag av utställandet till i vår.

Vi ska boa oss här hemma eftersom Kajzza vaggar runt.

2 kommentarer:

  1. Så himla kul! Nu har jag inte full koll på vilken kull Mimmi kommer från, men ändå! Här tänker sig M-B köra den ena inoffen (med Kairo, hehe - inte den lattefärgade) efter den andra i höst och toppa med Hund 2010 i december...

    SvaraRadera
  2. Grattis! Och till valparna i Kajzzas mage också! Edison vill förstås att vi ska tinga en men det vill inte hussehusse och mattematte. Kram

    SvaraRadera