Sidor

lördag 18 september 2010

Jösses,

jag har börjat packa en del - ska ner senare ikväll med kartongerna och 2 möbler från vardagsrummet.

Nu står också valplådan på plats, bäddad med fäll.




Nu går vi inte några långa rundor längre - Kajzza går, travar, stannar, går, travar och stannar... Inatt har inte jag eller Kajzza sovit särskilt mycket. Kajzza ligger dikt mot mig som ett andra skinn - när det sparkar i henne så dongar det mot mig med, hon har vänt och vridit på sig hela natten. Först vid 7 kom hon till ro och 1,5 timme senare ville de andra hundarna ut. Det är mest magläge just nu...




Imorgon blir det kurs för Drefvikare och 2 Forsfarare igen - jag hoppas att vädergudarna är med oss!

1 kommentar:

  1. Vad söt hon är, Kajzza! Liknar lite en groda... i den positionen. Tufft med flyttning mitt i valpandet!

    SvaraRadera