Sidor

söndag 19 september 2010

Lite blandat!


Stora godistanten Tina!



Idag var det dags för gång 2 i kursen för Drefvikare och Forsfarare - 4st hågade kom. Vädret var med oss och vi hade 3 sköna timmar ute. Monya och Ziva hittade varandra och lekte superfint.
Lakrits hade det tufft bland alla brudarna. Jag hoppas matte Ulla fick lite tips som ger resultat.








Vi, Malin och jag har röstat! Efter det blev det att köpa kinamat - jag berättade för Malin att hennes pappa och jag brukade äta ute efter att vi röstat - ja, det var bara att handla färdigmat *ler*


Jag har idag påbörjat flytten så smått - 4 kartonger och 2 möbler är nerflyttade. Vi konstaterade att Malins soffa från IKEA inte ska med - så är någon intresserad - 300kr - hojta till!





Kajzza kämpar på fortfarande!

1 kommentar: