Sidor

fredag 16 oktober 2009

Dygnet är slut!

Jag är slut!! jag har idag varit på vårdcentralen och fått hjälp med min andning. Så, gott folk - nu kan tanten andas igen! När jag väl var där så konstaterade de ju snabbt att jag är i riskzon för svininfluensan, astmatiker som man är... så nu har jag ont i armen *grinar illa* Det är ju min sovarm - som jag ligger på!!! Fast hade de tagit sprutan i andra armen - ja då hade Lokatten fräst ifrån *hihi* (tatuering).

Edith äter, har gnagit lite ben, vandrar mycket inne, vill gosa och slickar magen en hel del. Ute tassar hon på - men inte är harpruttarna av intresse längre utan hon vill göra sitt och går sen snett BAKOM mig... annars är det fullt ös framåt! Så nu har jag bara Malva som ligger på - och även hon känner av stundens allvar och är lugnare.

Jag räknar med en lugn natt - så väl mött imorgonbitti - utan valpar.. vi tar dem i morgonkväll tycker jag!

2 kommentarer:

  1. Oj, hoppas du mår bättre i dag.
    Spännande nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du fick sprutan, svinet verkar inte snällt. Ha en fin dag!

    SvaraRadera