Sidor

fredag 30 oktober 2009

Alla mår fint!

Monyas små knyten har ökat i vikt allihop! Det känns otroligt skönt att ingen av dem tappar i vikt. Det räcker gott och väl med ett knyte som tappade i vikt - men den lille grabben ökar på bra! Tittar man i lådan ser man inte vem som är vem längre..

Jag fick med mig alla 4 stora ut på 30 min promenad - oj vad Malva var galen! Uppdämd energi kallar jag detta för! Mormödrarna Malva och Kajzza har inte fått vad de behöver dessa dagar när det kommit valpar här.
Nu i helgen ska jag ut och gå långrundor varje dag med dem, kanske ta fram cykeln... kan säga att jag hatar att cykla men för hundarnas skull brukar jag offra mig..

Det finns nu flera valpar att vara intresserad av.. så hör av er om ni har intresse att skaffa en härlig familjemedlem och framför allt en underbar tränings/tävlingskompis!

4 kommentarer:

  1. Har ju glömt att gratta även till denna kull. Grattisgrattis :). Kram!/Erika

    SvaraRadera
  2. Grattis till syrrans valpar, hälsar Nelsson, som nog gärna skulle ha en lekkamrat här men de äldre tvåbenta säger nej. Vi har varit bortresta på lite olika håll ett tag, därför varit lite tyst på nätet härifrån.
    Kram från Nelssonmatten

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att allt går bra! Grattis!

    SvaraRadera
  4. Det får gärna visas lite mer bilder av Monyavalpar ;o) Är inte alls partisk.

    SvaraRadera