Sidor

onsdag 5 maj 2010

TACK alla underbara valpköpare som var med i helgen

OJ vilken lång rubrik.
alla bilder jag tog ligger kvar i kameran - vilket de får göra tills imorgon. För då ska jag ut och fota Susa. Inte orkar jag sitta och redigera 2 dagar på raken heller...

Däremot kommer en länk här: www.renolen.no/birgit/selmaside/bilder/valpetreff/index.htm
Birgit med Ascot har varit snabb att uppdatera hemsida och sina bilder - tack!

Helgen var hur som helst supermysig med riktigt bra väder, bra boende och MYCKET trevligt sällskap!
Ulla och dotter Annika med Lakrits, Tina med Doris och Edit samt Birgit med Ascot och Selma och på det Sofia och Daniel med Bosse, Ragnar (favoritlabbe) och lilla labbebebisen Doris.

Vi åt och åt och åt, drack gott, pratade och pratade... på lördagen fick Birgit axla spårningen. Mitt finaste minne från det (enda turen ut i skogen med kryckor) var Susas första spår. Jösses, inte ville hon lämna mig - MEN Birgit visade spåret och vips gick hon som en klocka!! Så underbart att få se!

Nu vill jag ju att mitt knä ska bli helt till 100% på 0-tid - för jag vill spåra och träna lydnad och agility och och och...

3 kommentarer:

  1. Hm, medan vi pjoltade med Nikki....

    SvaraRadera
  2. Jojo. Favvolabbe. Hmpf. Och Tilda då ;)???

    SvaraRadera
  3. Härligt verkar ni ha haft det! Och vilka fina bilder Birgit hade tagit.

    SvaraRadera