Sidor

torsdag 6 augusti 2009

På plats!

Nu har jag och hundarna boat in oss något så när... jag rensade i massor innan flytt och kan bara konstatera att det var bara att fortsätta när jag kom hit!

Hur mycket kvar som helst att göra - men det kommer!

Igårkväll tog jag och hundarna - ja, Kajzza, ett kvällsdopp. Malva halkade i - men ville inte simma. störtskönt!!

Idag har jag och Sussi varit ute i skogen i 2 timmar. En dusch när man kom hem och sitter nu är vid datorn i min svala lägenhet.

Lägenheten är inte stor men den är liten... det är en 2:a med kokvrå - går dock att ha ett bord och stolar i köket - fast inte på sekunden! För jag har 20 tomma flyttkartonger som står där, ihopfällda JA. En granne här ska hämta upp dem.

Hundarna har hyggligt vant sig - lite mycket ljud tycker de... för att inte tala om när posten dimper ner... Jösses! inte har de varit med om detta förut! Kajzza skällde, Malva hängde på och jag hoppade högt för att Kajzza skällde... vilken cirkus!

Inatt kommer Malin, Jessica och Joel hem - de har varit i Paris och hälsat på farbror, faster och kusin. Med på resan var Malin och Jessicas far.

Och Majsan - Nej, jag har inte gått in i väggen - men däremot har jag haft problem med jacket i väggen.... förb.. på Glocalnet som krånglar varenda gång det är nåt!!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att det gick så bra för Jessica och Kajzza!!

    SvaraRadera