Sidor

lördag 22 augusti 2009

Årsdebuten i lydnad...

är avklarad!
Jösses - när ska ett duracellbatteri bli urladdat?
En övertänd galenpanna med så mycket glädje att det inte annat gick än att skratta åt eländet!

Här har man en tik som bjuder upp apportbocken till lek - inviten blev inte besvarad!
Som vi har tränat position - men se det föll helt i glömska... övertänd Malva går runt och nyser - och då tappar man sin position... sen blev det för mycket när jag mitt i allt stannar... snurrfia!

Summa sumarum: icke godkänd!

Men skam den som ger sig - på onsdag åker vi till Upplands Väsby och tävlar igen.
Jag har mao några dagar att nöta vidare och försöka få henne att komma ihåg lite bättre.

Nu är tvättstugan avklarad - vilket pyssel det är när man inte är van!

Timmesrundan med hundarna avklarad och i förmiddags friserades Soraya's Hamlet inför Vallentuna utställningen imorgon.

Strax ska jag ta på mig apostlahästarna och gå till Sussi för att frisera Diza - sen stundar kvällen.

Väggen blir inte målad på idag heller... Måste sätta fart! Soffan bör komma i slutet av veckan!

1 kommentar:

  1. Ja då kom du tydligen hem ordentligt. Vad sent det blev! Och ännu senare för dig! Kul att träffa dig i alla fall.
    Kramar
    Lotta

    SvaraRadera