Sidor

onsdag 26 augusti 2009

och som vanligt...

går allt i 180!
Malvas tempo är som vanligt - dock undviker hon att vrida huvudet åt vänster - hon är dock rakställd igen! Ingen värkmedicin idag - Tradolan får hon aldrig mer! Tala om hög hund....

Soffan har kommit - anländer mitt hem imorgon!! Hjäälp!!! Bara sätta fart att flytta runt och nu ska jag ta sats och måla en omgång på den hörna som inte är målad!

Vad mer - jag har idag varit inne på NACKA närsjukhus... gjort ett mindre kvinnligt ingrepp under narkos - vaknade med lite öm mage - vilade en halvtimme till och sen - KAFFE!!!! nescafé hade de..... *mutter* - in till Farsta centrum och köpte mig en caffe latte och focaccia med kyckling och spenat - gott!

Varför Nacka med stora bokstäver?! JO, *harkel* jag går in på www.sl.se och knappar in vart jag ska - från Skogås - till.... Handens närsjukhus.... Hallå!!!! Tyckte det var konstigt att resan bara tog en kvart - men reagerar inte mer - förrens jag är framme! Brister ut i ett hejdundrande asgarv - och ringer taxi - nu var det bråda tider! kom en kvart för sent - men allt avlöpte väl tack och lov!

Hem, till soffaffären - betala resterande på soffan, till Bauhaus och köpte lådsektion - måste ju få alla hundprylar uppackade!!! Allt fick plats - och lite till *hehe*

Nu ska bara lådsektionen in i garderoben.... dumt att packa den innan.... ja, ja, inte vore det väl nytt från mig och det går åt pipan!

Sista natten på luftmadrassen! Tjoho!

2 kommentarer:

  1. *garvar* Så det kan bli!

    kram

    SvaraRadera
  2. Inte konstigt att Malva har ont i nacken om hon också sover på luftmadrass!
    Tänk att du inte tycker om pulverkaffe ... vad gjorde jag utan det?
    Kram och hoppas att du kan ta det lite lugnare nu.
    Lotta

    SvaraRadera