Sidor

lördag 13 juni 2009

Nu är det klippt!

Vid 11 idag kom Sandra med Louie och så bidde han friserad - det tar sig! Lite mer öron och bakhaser så är han färdig i second puppy

Vid 14 kom Totte, en lätt överviktig dvärg från Pandorans. Det var första gången denna hund kom till mig och klipptes - men oj så nöjda de var när de hämtade honom! Lammklippning. Ett litet prat om att byta foder mot lightmodell. Totte kastrerades för 2 år sedan och det har satt sina spår..

Alldeles nyss så blev Sussis Diza klippt. De ska till Avesta imorgon på utställning, jag hoppas att jag lyckats få med alla strån så att de inte behöver putsa alls.

Ingen mer klippning idag tack!

Nu ska jag upp en våning, till Sussis vardagsrum, och äta middag. Sussi har gjort tacos! Mums!! kankse kan jag norpa åt mig ett glas vin också *hihi*

Imorgon blir det en tur till Jane, Pandorans kennel. Lite lunch i form av bröd och ost tar vi med oss. Gunilla med Ebba samt sonen Sigge kommer med. Sen vet jag att Anders med Tobias son Hugo kommer dit - tror att Stefan stannar hemma (Anders sambo) de har en liten valp och mamman hemma.

Innan vi åker så kommer Gun-Mari med Mocca som ska ut till Jane.

Kajzza ska troligen stanna hemma - Jessica ska träna agility med henne..

Ja, gott folk - semestern har börjat... i fullt ös!

Måndag, ja, på eftermiddagen (tjatar kom jag på) då drar vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar