Sidor

lördag 27 juni 2009

Lite att sälja har jag..

Här kommer ett litet axplock av vad jag har att sälja!


Soffgrupp; skinnstomme med grovt beige tyg, 4 små kuddar medföljer. Tyget går ej att ta bort. 3.000kr (dynorna är nytvättade när de åker)

2 pärmar (A5) fyllda med recepthäften - 40kr



Utomhusbeslysningen "Särö" - 50kr





En rejäl bok med fiskrecept! 50kr








Boken "Färdigt för fest" - menyer, knappt öppnad - 50kr












En härlig samling av kokböcker! 28 st från Richters förlag - 10kr/st eller 250 kr för allihop


Det kommer att bli fler saker här på bloggen under veckan som kommer.
Jag uppdaterar min hemsida med resan till Göteborg eftersom jag väljer att lägga ut saker till salu här!

5 kommentarer:

  1. Ger du upp matlagning? :P Hihi. Hoppas allt är bra med er och att ni inte förgås i värmen! Satt i morse och tittade på gamla bilder på Zoë efter att du klippt henne så fint. Jag saknar det! Jag lägger till din blogg i mina bokmärken, den ska besökas igen. Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Förstår varför du säljer kokböcker. Min är också till salu. Ja, jag kan betala för att bli av med den.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Är det påbörjad flyttstädning kanske? Hoppas allt är bra med er, kan rekommendera en flytt till vackra sörmland-vi behöver fler pudelgalningar här(!) Ha det!

    Annica & Pudelmaffian

    SvaraRadera
  4. Man får väl komma förbi och fynda på semestern... Fast matlagningsböcker har jag tillräckligt många, och inte blir maten bättre för det.

    SvaraRadera
  5. synd att man redan köpt ny soffa, för den där såg ju jättefin ut! =)

    Må så gott

    SvaraRadera