Sidor

fredag 1 oktober 2010

Lång dag

En lång dag är till ända!
2 barn från skolan skulle ju läsa här vid 19.00 - men jag har inte hunnit!! Hej Rikard och Louise!! Hoppas ni ser detta imorgon istället.

När jag kom från jobbet var det full fart på fotbollsplanen... jag kikade lite och ser jag inte mina barn spela - det blev oavgjort för mina förra elever - grattis till poängen!

Hem, käka snabb middag - korv med bröd, fantasilöst men bukfylla. Ut med hundarna runt huset - nästa match var igång - tyvärr förlust men jösses vad kul det är att träffa sina gamla elever, detta gäng året äldre än de innan. Jag blev beordrad av eleverna att dyka upp OCH hundarna skulle med...

Nu har Kajzza fått renbäddat - valparna är vägda och märkta. De växer och frodas. Imorgon när det är dagsljus ska det fotograferas från alla håll och kanter. Så idag blir det ingen "dagens bild".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar