Sidor

tisdag 19 oktober 2010

1-åringar!

Idag blir Jarvis, Winnie och Mimmi 1 år - Grattis till er och jag hoppas att matte/husse införskaffat extra gott till er idag.

Ulla och Bror - tankarna är lite extra hos er idag eftersom Lakrits inte fick fira sin 1-årsdag här i livet. Ge Malva en extra kram!

Valparna morrar och skäller, svansarna går som små propellrar när man pratar med dem. Kajzza ger dem mat men är inte hos dem lika mycket som tidigare (precis som det ska vara). Tänderna är på väg ut - vilket hörs på Kajzza, det börjar göra ont när de tuttar.

De smaskar med glädje i sig uppblött torrfoder likväl som Bravo färskfoder.
De har invaderat mitt sovrum till fullo under kortare stunder varje dag. Till helgen flyttar de ut i vardagsrummet.
Jag ska hinna köpa en bit plastmatta innan bara, vill inte förstöra parketten.

Till helgen kommer potentiella valpköpare ska bli kul att träffas.

Nu ska jag luta mig tillbaka igen, ledvärk och yrsel samt förkylning... ingen skön kombination

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar