Sidor

tisdag 26 oktober 2010

Jösses!

Alldeles för länge sedan jag skrev något här... jag får nog helt enkelt skylla på att jag inte mår bra.
En dryg vecka har jag varit hemma för denna envisa virus, men imorgon tar jag sats och tar mig till jobbet - det får bära eller brista!
Valparna växer så det riktigt knakar i dem! Idag har de fått prova kokt kyckling, ett under att alla fingrar finns kvar.

Kajzza är en stoor mattjuv - jag som spetsade barnens mat med lite kycklingavkok... och det fick de inte ens smaka! Nu är det dags att stänga för så de får en chans att äta vanlig mat!




En familj har varit här och hälsat på - trevlig bekantskap. Dottern har skickat ett fint kort på en av valparna..

1 kommentar:

  1. O- vilken fantastisk liten krabat.. man riktigt längtar tills man kan få hämta em en... och så saknar vi Malva.. vår lilla goa tröstetej
    hälsar Ulla o Bror

    SvaraRadera