Sidor

måndag 12 april 2010

Söndag 25 april kl 10.00

Blir det en pudelpromenad i Ågesta!

Vi träffas vid kraftverket (kör mot Vidja, Farsta), Ågesta Brovägen, rondell - sväng vänster mot Vidja. Kör förbi Ågesta Ridskola och ytterligare ca 5 min så har ni en stor grusparkering på höger sida och gamla lokaler på vänster sida.

Vi möts vid parkeringen kl 10.00 för gemensam promenad i Ågesta skogen.
Beräknad tid för promenad - 1,5 timme

Medtag fika för gemensam stund i skogen.

Jag hoppas vädergudarna håller sig!

Meddela mig gärna om ni kommer via meddelande här i bloggen.

Väl mött!

Leone

4 kommentarer:

  1. Matte hälsar att vi INTE kommer. Antar att vi kör nå´t eget på hemmaplan.
    /Nelsson
    PS. När kommer eran pudelpromenad till Gruvberget????

    SvaraRadera
  2. Vi kommer inte heller. Jag jobbar i helgen. A pudel's gotta do what a pudel's gotta do.

    SvaraRadera
  3. Jhonny och Lipton tycker att det skulle vara roligt att vara med.

    SvaraRadera
  4. Hej kära kusinen. Jag kommer inte, skulle gärna vilja men, men en anna dag.

    SvaraRadera