Sidor

lördag 10 april 2010

10 april

och det är min dag idag. Gulaschsoppan är gjord! Så nu kan folk komma om de vill.

Igår var en underbar dag - min egen födelsedagspresent - att vara ledig från jobbet
och umgås med goda vänner. Att jag sedan klippte hundar och barn är en annan sak.

Tack Gunilla, Irena och Sussi för en bra dag och kväll! Tack också till alla barnen
som var runt och alla 10 pudlar som susade runt fötterna hos Gunilla.

Här kommer ett par bilder på Jari och Mimmi











Jari 5,5 månader. En härlig kille med mycket kropp. Välbalanserad. Jari kommer att visas sparsamt
under hösten 2010.








Mimmi, 6 månader (om en vecka), en tik som är mycket
elegant och med fin resning och balans. Mimmi är min
fodertik och kommer visas på utställningar under året.











Syskonen Jari (t.v.) och Susa (t.h.)

5 kommentarer:

  1. Hurra för Dig i dag!

    Nu har jag nog grattisskrivit på alla ställen jag kan komma på ;o)

    SvaraRadera
  2. Grattis någon dag i efterskott! Visst var det 25 Du fyllde?
    Hälsn Anna-Carin

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad kul att se syrran, nästan lika snygg som mig ;). häls. jarvis med bihang!

    SvaraRadera
  4. Hej kompis! Tack själv för en underbar dag. Du är alltid lika varm och hjärtlig. Mina barn önskar att du vore en av deras mostrar. Syskonbarnet ansåg att hon varit i himmlen och frågade sin mamma varför kan inte du ha såna bra kompisar som Gunilla?! Kram!

    SvaraRadera