Sidor

onsdag 30 september 2009

Allt går planenligt..

Ediths mage växer - dygn 42 - fostrena är ca 7cm. Monya runt dygn 30 +-någon dag. De äter med god aptit men väldigt lugna - vilket inget gör nu när jag är snuvig.
Malva far runt - som vanligt och Kajzza min eminente hjälpare på kurs njuter av all uppmärksamhet!

På fredag kommer Eva hit från Riga och har med sig sin hund Max, ska bli superkul!!

På söndag har jag kurs för båda kurserna - vi ska ut i skogen och spåra. Eva ska med och prova detta med Max.
Lördag om vi orkar ska vi ta oss ut till svamparna ett par timmar.

Fast lördagens begivenheter får allt bero på om bilen är klar på verkstan. Tack och lov var det inga svårigheter att åtgärda så det bör gå snabbt!

Nu ska jag vila en liiiten stund - för det är kursdags ikväll - helst skulle jag vilja bädda ner mig - men det gör jag efter det och vilar mig i form till helgen, jag är sjukskriven to-fre.

Morsning

2 kommentarer:

  1. Tänk att jag ska bli morbror! Matte hälsar vidare att jag skulle behöva gå någon av de där kurserna du leder. Vad hon nu kan mena med det...
    VOFF! hälsar Nelsson

    SvaraRadera
  2. Oj snart är lägenheten full med valpar! Härligt!

    Klart vi kommer till Värmland, förresten. Vilket fantastiskt initiativ!

    Krya på dig.

    Kram Lotta

    SvaraRadera