Sidor

onsdag 10 mars 2010

HLR

Nu har jag precis kommit in från en låång arbetsdag, direkt från jobbet på Hjärt och Lung Räddning - superbra! och på det snabbt handla, ut med hundarna och NU 20.45 sitter jag i soffan!

Det har nu gått flera dagar sedan jag kom hem från Göteborg - jag är fortfarande trött!
Men oj så trevligt vi hade!! Lördagen med utställning. Susa vann 4-6 månader före Mimmi. Dock fick vi inget HP och fick inte tävla om bästa valp 4-6 mån. Annika visade Susa och jag Mimmi. Susa är INTE lättvisad!
Efter detta lite mingel och efter det fullt ös i storpudelringen! Jag fick äran att visa en juniorhane från Caro-Line's - han fick cert, blev bästa hane och på det BIM. Tack Gerty för att jag fick visa honom!

Underbart trevligt hade vi hos Annika och Lelle - skratt i massor, god mat och mycket trevligt sällskap.

På vägen ner till Götet svänge vi in till min kusin Annika - där vi fick lunch och skratt.

Nu till helgen blir det kurs - Lelle kommer hit och har kurs för oss hågade!

Susa har ett pudelryck! fullt ös runt, runt och plask så ligger hon vid mina fötter.... ja, se valpar!

1 kommentar:

  1. 1. Grattis till MORMOR! (vi är lite sena härifrån pga bortovaro förra veckan).
    2. Grattis till att ha visat storpudel så det blev cert o BIM! Nu ser vi fram emot att se Dig genomföra stordåd här i norr framöver.

    SvaraRadera