Sidor

onsdag 17 februari 2010

Kajzza

Kajzza har varit hos doktorn.. och tagit bort en fettknöl mitt på huvudet. Vi har kallat den för hennes extrahjärna eftersom hon är en stor tänkare. Veterinärens kommentar: geniknöl!
Hur ska det gå nu??
Hon har just nu ont, fått metacam mot den värsta smärtan. Och tratt... hon har inga hämningar alls utan höll precis på att riva ner lampan i vardagsrummet...

Vi har precis varit ute, hon vill upp i alla snöhögar som vanligt men det får hon inte. Eftersom hon då också vill simma. Det är inte det bästa att göra nu när hon har ett ihoplimmat sår i huvudet.
Jag ska skona er från bilder för nu är hon inte grann tösen!

4 kommentarer:

  1. aj aj lillhjärnan! Lava ska ta bort sina stygn idag efter att ha tagit bort fettknöl på rumpan o sen en lillhjärna ;) Men hon hade inte så aj aj ont som turen var..Hoppas det går bra..

    SvaraRadera
  2. Jaha så pass! Så du ska bli mormor va kuligt! =)
    Ja det vore ju kul o ses någon helg eller så. Så kan vi ta o träna eller bara ta en prommis ihop. Kul att du ska ut o tävla i sommar. Tycker jag låter som en bra idé. Spännande med Susa, ska bli kul o se henne live någon dag. Vi får höras om en träff framöver. Ja jobbar ju inte så ofta helger o nu är det ju inga tävlingar så tid finns ju.

    SvaraRadera
  3. Puzza Kajzzagumman på nozen från mig

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj, Drutt har också en sådan knöl på huvudet. Om de tar bort den, vad händer då? Jag menar, direkt någon tänkare har han aldrig varit, inte ens med geniknöl...
    Krya på dig Kajzza!

    SvaraRadera