Sidor

lördag 4 juni 2011

Relaxtime!





Efter en hektisk torsdag i återigen utställningens tecken har jag nu påbörjat min relax-time!

Först - utställningen "min Folke" eller numer Marias Aston blev BIR valp och senare BIS 2 valp! Så roligt att du trots viss motvilja hänger på och ställer ut honom! Håller en tumme stenhårt för att han får visa sig officiellt i höst också...
Penny blev 2:a bästa tikvalp, slagen av en superduperfin brun tik som faktiskt är lillasyster till pappa Pompe. Grattis Maud!
Mimmi fick återigen excellent! jätteglad är jag och stort tack till Rebecka som visade henne så fint.
Rufus "storebror" ställdes ut av mig och han fick också excellent! Jättekul!! Dandy-Lion's Minority Report "Svante" kommer visas flera gånger senare i sommar. Han är HD-röntgad B/C

NU!
Igår flera timmar i Ågestas natur!! kan det bli bättre? och dessutom få stå ute på ängarna och klippa både Belinda och Rufus. Jag kan lätt säga att de krympte flera storlekar...

BelindaDrefvikens Behind the line 'Rufus'


Det finns en hel del till att göra på Rufus men grunden är lagd till utställningen första helgen i juli.

Idag är återigen en skön lugn dag. 40 min i skogen hemmavid, frukost på balkongen och nu en stund vid datorn innan jag tar fram färg för att måla klart väggen på balkongen.
Tänkte ta mig till plantagen med yngsta dottern och köpa lite balkongblommor. Att så själv funkade inte jättebra då Belinda la in sitt veto och tog nästan alla krukor, nyplanterade, och hällde ut i min säng! och nej, det har inte grott några blommor där!

Ha en härlig helg gott folk!

1 kommentar:

  1. The Strandljung5 juni 2011 kl. 00:12

    Tack för senast! Nu ska vi gå ut en sväng sen ska Rufus få en dos Frontline i nacken =)
    Stort grattis till fina resultat! Häftigt att få den stora äran att hänga med på ditt tåg!
    Natti natti
    Eva
    Voff voff hälsar Svante och Rufus

    SvaraRadera