Sidor

fredag 17 juni 2011

Skolan slut... men fritids finns kvar!

Jösses! Nog för att det är lugnare när man inte har alla barn på fritids... men shit vad det finns att göra! Nu gäller det att snabbt städa undan då jag och mina kollegor skiftar fritidsavdelning till hösten (läs: snarast). Det har varit en tuff vår och städning och röjning har inte varit av hög prioritet utan att få barngruppen att fungera har varit mer viktigt. Det är nu då bara att röja...  jag pausade igår för att istället följa med 48 barn samt att vi då 6 vuxna var med och gå en etapp av Sörmlandsleden! Tjohej och hå... jag med superlåsningen bärta i vänster höft och tennisarmbåge.. Bara ringa min älskade kiropraktorklinik! Håkan!! du ÄR en ängel! Ända stället som gör ont efter 8-10km gående är lilltårna! Öm i kroppen ja men vad skjortan det är ju inte konstigt!!

Väntar nu in en klipphund sen tror jag att jag får ta helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar