Sidor

torsdag 10 juni 2010

Susa


Ett jobbigt beslut är taget!
Jag har nu beslutat mig för att sälja min älskade Susa-bus. Susa har inte fått sin ena hörntand rätt i munnen. Absolut inget som hindrar henne i sitt vardagliga aktiva liv - men eftersom jag föder upp också så måste jag se krasst på detta. jag kan inte spara en hund som inte kan föra vidare de gener jag jobbar med. Tyvärr säger jag för en supermysig tös är det.

Flera har hört av sig. Nu i helgen åker jag ner till Göteborg för att träffa en och jag hoppas jag får chans att träffa ytterligare en, ev ikväll... annars i nästa vecka.
I Göteborg blir det inget. Beslut tar jag efter helgen hur som haver. För här har varit en supertrevlig familj och hälsat på.
På bilden ser ni Susa numer nerklippt. 11/6-10

1 kommentar:

  1. Men ojj vad tråkigt! Fast jag förstår ju också hur du tänker med uppfödningsplaner och vad du vill avla på. Det blir ju baksidan av uppfödandet... att inte kunna behålla den tik man tänkt sig.

    SvaraRadera