Sidor

söndag 13 juni 2010

Nu har jag gjort en familj glad!

Jag ringde igårkväll ett samtal, inget svar. Nu ringde Agneta upp och fick beskedet av mig att de är nu hundägare!
Susa kommer att flytta till Bromma efter midsommarhelgen. Känns förvånandsvärt bra. Ett lugn la sig i kroppen efter att de hälsade på i veckan. Jag har dock velat fundera några dagar men när jag nu igår satt på tåget ner till Göteborg så var funderandet över. Självklart ska hon till denna familj! inget att diskutera!

Önskar er all lycka till med Susa-bus!

2 kommentarer:

  1. Uff, så tråkig :-( Men de som får Susa kommer i alle fall til å få en supertrivelig pudel :-))

    SvaraRadera
  2. Då gratulerar vi nya familjen som får Susa som ny familjemedlem och en kram till Dig. Skönt att det känns bra.

    Majsan

    SvaraRadera