Sidor

fredag 25 juni 2010

Midsommar!

En trevig och skön midsommarhelg önskar jag er alla som är här och läser!

Dagen blir här lugn, sillunch med dottern, en långpromenad med kär väninna och sedan hem till henne för grillning.

Jag har intagit min frukost, rökt lax på rostat bröd och kaffe på min balkong - så underbart med alla blommor och att höra fåglarna...

Nu skall jag strax hiva Kajzza och Malva i badet. Jag vet att Kajzza kommer bada när vi är ute - men hon behöver få bli av med päls... och så kom samtal från Sussi, vi går nu istället för senare - så bada dogsen blir sen! eller, hm, nä Kajzza åker i nu så orkar hon rundan, sval av badet

2 kommentarer:

  1. Min semester närmar sig. Ser fram emot besök! Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår det är lite tomt nu när Susa flyttat, men hoppas Du i a f fick en bra midsommarhelg!
    Välkommen till den nordliga landsändan så småningom!

    SvaraRadera