Sidor

måndag 28 juli 2014

Värme..

Inte vet jag om man ska gnälla eller inte - men nu tar värmen på oss allihop.

Att vara dräktig i dena värmen är inte helt schysst säger Monya.
När inte någon av hundarna - bortsett från att Tore gjorde ett försök - orkar springa trots att klockan var 19.30.

Monya är beräknad till kring 19 augusti och nu växer magen. Jag gav henne en ny frisyr för att slippa lite av den värmande pälsen.

Nu på torsdag sticker jag iväg till Fanbyn strax utanför Östersund. Jag ska hälsa på min goa vän Helen Engqvist och hennes fina familj. Att jag också passar på att ställa ut när jag ändå är här... ja, varför inte!

Känns faktiskt lite extra pirrigt att ställa ut denna gång då det visat sig vara bara en hane... och det är min goding! Tikar är det hela 4 stycken och 3 vet vi... Zilla och Helenes 2.

Belinda, på bordet tillsammans med Monya

Utslagen hjältinna i värmen

Monya i en svalare frisyr

Monya vilar lite (eller vaktar hon påsen som deras middag, revbenspjäll, låg i..

Tore vår badnymf, i vattnet stog han så här och bara njöt. Däremellan dök och simmade han

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar