Sidor

måndag 7 mars 2011

Valpträff och lite annat

Först: Ulrika, Louise, Nils-Olof och Tony - ert medlemskap i Pudelklubben blir inbetalt i slutet av mars. Jag hade alldeles glömt bort det... *förlåt*

Sen - till er alla valpköpare av en Drefvikens pudel!
Det börjar bli dags för en valpträff!
Givetvis mailar jag er allihop om detta längre fram - men vill dock skicka en blänkare här!

28 eller 29 maj blir det en träff här i Stockholm. Alltså ingen övernattning denna gång!

Just nu ligger alla utslagna runt mig! Vi har varit ute med Monica och hennes hundar och som de sprang! När vi sedan kommer in får jag vänta in att ringa ett samtal - hundarna var etter värre inne! Jag trodde ett tag att parketten skulle krulla sig...

Blir nu strax kväll här. Nya bilder eller film på de små ska jag försöka hinna med imorgon

1 kommentar:

  1. Vadå, ingen övernattning? Har man en fyraårig valp måste man väl få sova? Undrar Nelssonmatten.

    SvaraRadera