Sidor

måndag 21 mars 2011

Besök!

Igår söndag hade jag besök av först valpköpare till "Tjabo" och senare massor av uppfödare som givetvis beundrade de små liven.

Stort tack Johanna Hampf (San-Jo-Le's kennel) för att du så fint ställer upp dem!

Valparna är 7,5 vecka och nu till helgen är det dags att börja flyga ur boet för dem. Penny på lördag och Tjabo på söndag.



Marianne Lindblad, Delicados kennel njuter av valparna
















Drefvikens Cat Island "Penny"
Flyttar till fodervärden Pernilla Levisson. Hon kommer att aktiveras i lydnad och agility - jag hoppas att hon visar framfötterna i framför allt agility men då även lydnad.











Drefvikens Grand Cay "Tjabo"
Tjabo flyttar till Jan-Åke i Linköping. Brukshundklubben kommer få besök av Tjabo till hösten! Husse är en "gammal" bruksräv..











Drefvikens Rum Cay
En mycket trevlig herre som söker eget hem.
Härligt full i bus och upptåg.

TILL SALU








Drefvikens Hope Town
Lillkillen med krut i!
Denna herre kommer jag att nogsamt söka rätt hem till, både snygg och ett härligt temperament som kommer kräva liiite extra.

TILL SALU


3 kommentarer:

  1. Oj är det redan dags att flytta hemifrån. Då får jag skynda mig om jag ska hinna pussa på dem.

    SvaraRadera
  2. Vad stora de blivit sedan jag var och hälsade på! Var ju bara en vecka sen så de måste växa som ogräs :-)

    SvaraRadera
  3. Fina bilder Leone!! Mycket söta valpar <3
    Tack för idag!

    SvaraRadera