Sidor

torsdag 7 januari 2010

Sitter här och muttrar...

"chattar" med Annika som har Tarzan, valparnas pappa - och mitt i allt kommer jag på att jag kan uppdatera hemsidan från jobbet!!! Där har jag frontpage... Som Annika skrev - ibland tar det tid innan slanten ramlar ner..

Så, hoppas nu innerligen att jag får en liten stund över att uppdatera imorgon!
Vill ju dit en fin bild på "Bisse" - åtminstone en mer uppdaterad bild på sötnosen - han vill ju få ett eget hem att busa i!

Jag har 1 timme och 17 minuter till godo - GRATTIS brorsan på din dag! Lillebror Matte blir 42 bast idag *hipp, hipp, hurraaaaa!*

1 kommentar:

  1. Ännu har vi inte sett röken av lille Jari! Fast det blir nog snart, hoppas vi:-) Kram till er från oss i Kallhäll....Gunilla, Gula-Ebba och Bruna-Luna

    SvaraRadera