Sidor

måndag 4 januari 2010

Modell för en dag!


Vilken dag... 6 timmar för att få bli sminkad, hårstylad och fotograferad. Väl många timmar när man inte hade möjlighet att riktigt hinna hämta upp mat. Kan säga att vi direkt efteråt näst intill sprang till McD. Slängde i oss mat och fick sedan hämtning av Joel, dotter Jessicas sambo.


Det var roligt - men modellyrket är definitivt inget för mig!

Idag, måndag, har jag varit hos veterinären med Monyas valpar - de mår kanonfint! Besiktade, chipade och vaccinerade samt vägda! Dryga 3 kg väger de - hanarna över 3,5 och Susa 3,3kg. Med mig hade jag Monica, Mimmis fodervärd. Hon fick agera chaufför då min bil inte har startat sista dagarna. Nu på kvällen ställde Monica och make upp och körde mig till Biltema, köpte nytt batteri och så har då Tomas och Alex monterat det åt mig - så NU kan jag åka och handla!!
Stort TACK till familjen Silwerbiörk!!
Onsdag flyttar "Jari" - en av hanarna och på fredag kommer det besök hit... så får vi se om andra hanen faller dem i smaken *ler*

8 kommentarer:

  1. sex timmars slit var värt det- jättefin bild!

    SvaraRadera
  2. Sikken snygging! Jättefin bild!

    SvaraRadera
  3. Nu syns det att vi är kusiner, ;) Snygging..

    SvaraRadera
  4. Vilken KANONbild, varför inte fotomodell?!?!? Du som blir så snygg på bild!!!
    Varsågod för hjälpen...det är bara roligt att hjälpa till! Och det måste ju vara skönt att kunna åka alldelans själv å handla..*ler*....
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Så fin du blev! God fortsättning på det nya året!
    Kram
    Eva-Britt

    SvaraRadera
  6. Oj så tjusigt. Men jag tycker du ser ut precis som vanligt..

    Puzzel, Nelsson och Drutt twittrar nu. Hallå Malva och Monya!

    God fortsättning och kramar

    SvaraRadera
  7. wow, vilken brud, jättefin blev du,vi syns snart kram Jane

    SvaraRadera