Sidor

måndag 9 november 2009

Vilken dag!

Jag har gjort något jag verkligen har längtat efter i många år! Jag har spelat teater!!!
Vi som pedagoger på skolan spelade upp Snövit för barnen F-3. Jag var jägare/prins - jag hade superkul!

När jag kom hem kände jag att NU är det dags! Monya åkte i badet - blää vad smutsig hon var - men nu luktar hon som en schampodröm, fluffig och fin som en spröd liten blomma!

Monyas valpar har fått sina klor klippta för första gången och deras ögon började öppna sig igår - 11 dygn gamla. De vinglar runt i lådan och börjar visa humör! Jag tyckte de verkade vara lugna om man jämförde med Ediths valpar, de har nämligen låtit en del - men oj! Nu visar de temperament så små de är...

Kvällsrundan är avklarad, mat står i valplådorna åt mammorna, Kajzza har lagt sig i fåtöljen och jag själv ska alldeles strax lägga mig och vila sött på örat.

Malin och jag har haft en härlig diskussion kring olika utvecklingsteorier - shit! Riktigt kul...

Återigen bara text - bilder kommer! jag lovar... när som helst

2 kommentarer:

  1. Kan mycket väl tänka mig dig i gröna trikåer ;)asgarv;) finns det ingen bild att lägga ut.

    SvaraRadera
  2. Inte visste jag att Du hade en teaterapa i Dig,...eller kanske förresten ;o)

    SvaraRadera