Sidor

tisdag 1 december 2009

Små söta näsor..

har de fått allihop - min dotters kommentar imorse var: Mamma! De har näsor!! Ehh, sa jag - det har de väl haft hela tiden.. MEEEEN nyrakade. Japp så är det - nyrakade näsor, rumpor och tassar har de fått!
Vilka små sockergryn det blev!
Och, ja, jag vet inga bilder än..
Jag tycker inte jag hinner med allt just nu.
Idag blev det paus från arbetet då allt snurrar på för fort just nu. Imorgon är vi tillbaka i gammal god form igen *ler* Det är tur att de vet hur jag fungerar på jobbet och dessutom accepterar det!

Torsdag kommer valpköpare hit - så kul att träffas igen!

Monica har varit här och pussat på bäsingarna som hon säger. De 4-benta här blir så glada när hon kommer! Kajzza kom och hämtade mig för jag var inte snabb nog till dörren enligt henne.. DÅ tycker man om någon om man heter Kajzza!

Ha det gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar