Sidor

lördag 7 november 2009

Alldeles rykande färskt kort!



Rakade näsor på nästan 3 veckor gamla valpar.
Jag tog kort på en valp - 16 kort - 1 blev bra!
Himmel vilka små skönheter! 2 av grabbarna har smala fina skallar och alla har som de ska just nu välmarkerade hakor.



Monyas småttingar är 11 dygn och ögonen börjar bli mer med springor - så ett par dagar till så ska de nog ha börjat öppna sig.

Imorgon söndag kommer Tina hit, Ediths matte, jag hoppas att vi ska kunna få till lite fotografering - för att fota själv är stört omöjligt!

Ikväll har vi tjejkväll här! Yvonne och hennes dotter Angelika är här, vi har ätit gulaschsoppa med vitlöksyoghurt - Yammi!

Monya är superlycklig - hennes storebror Nemo är med hit. OJ vad hon har pussat på honom - man riktigt ser hennes lycka lysa!!

3 kommentarer:

  1. Även om det bara blev en bild så måste jag säga att den blev mkt bra! Fantastiskt söt liten sak. Låter som en riktigt toppenkväll!

    SvaraRadera
  2. Känner Monya igen sin bror? Vad intressant! Vad kul, jag hoppas att det kommer fler bilder på Ediths små bäbisar imorgon! Kram

    SvaraRadera
  3. På bilden är Monya misstänkt lik Nelsson måste jag säga, fast han har inte fått några valpar som tur är. Ska bli kul att se er , två- och fyrbenta, i december. Kanske vi t o m hinner träffa de små?

    SvaraRadera