Sidor

söndag 4 december 2016

Utställningsåret 2016 är över.

Ett år som började försiktigt men som under sommaren visade att det jag ser hos Vira ser även domare. Vira har under ett flertal tillfällen blivit bästa tik placerad och fått med sig 1 cert.

Helgen som precis varit har varit årets avsutning rörande utställning med både Lilla Stockholm (som brukar vara till påsk) och Stora Stockholm. Fredagen var endast Harry på plats och det med den äran. Han debuterade i officiell klass med att bli bästa hane 4. Vira och Åke fick vackert vara hemma då jag insjuknade i magsjuka.
Med drygt 2 dygn från att jag blev sjuk så var jag på plats och visade Vira likväl som matte Tina visade Åke. Ett roligt avslut på året.

Min älskade grabb Tore är pappa till alla dessa 3 skönheter.

Nästa år kommer Tore tävlas i rallylydnad. Jag hoppas även att Harry och Åke kommer visas någon gång under året.

Jag hoppas nu på löp och på det då små krulliga valpar här hemma.
Nyfikna? Ni är välkomna att höra av er. drefvikens@hotmail.com
Drefvikens IC-Rocker "Harry"

Drefvikens M-Jay "Åke"

Drefvikens Blow me away "Vira"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar