Sidor

söndag 15 maj 2011

Nu så!

Försökt i veckan att skriva lite - men blogger ville inte..

Här går allt sin gilla gång. Malin tar studenten 9 juni. Helt galet!
2 kurser är i gång varav den ena tar slut om ett par veckor.

Jag har skärpt upp mig regält med att träna egna hundar och inte bara andras.
Tisdagar åker jag tidigare ut till Gubbängen för att träna själv. Vill någon hänga på så kör jag platsliggning 18.15.

Igår, lördag, var jag i skogen 2,5 timme för att lägga spår åt mina egna, fodervärden Eva var med och la spår till "min" Rufus och hennes egna Svante. Även fodervärden Monica var med med alla hundar - där fick schäfermixen Isak ett spår med mig i andra änden.

Utställning den 28:e maj och 2:a juni

Det jag dock längtar mest efter är:

VALPTRÄFF!

Den 29/5 kl 11-16 hos Lotta med Drutt. Hoppas nu alla som meddelat att de kan kommer... ska bli vansinnigt roligt att träffa allihop!

1 kommentar:

  1. Roligt att du tränar på! Det blir väldigt mycket roligare när man har lite regelbundenhet i övningarna. Vi har anmält oss till en tävling och för att hålla igång alla treans moment krävs faktiskt väldigt mycket arbete känner jag. Men fokus på tävlingen kommer bara att ligga på att försöka hålla pudlingen lugn och fin :). Och så spårar vi en del, Vippe får hänga på Selma så att säga. Ska försöka titta ut till Gubbängen någon tisdagkväll! Kram

    SvaraRadera