Sidor

söndag 28 september 2014

det rullar på

Fått meddelande idag att Drefvikens Aston "Bosse" sprungit på agilityplan igen *ler stort*
Matte Sofia och Bosse får efter denna helg starta i hoppklass 3 och agilityklass 2 - snyggt jobbat!

Efter alla pinnar som är tagna av Sofia/Bosse och Maria/Aston så känner jag ett enormt krav på att uppdatera hemsidan...

Annars här hemma så blir Monya/Tore-valparna mer och mer aktiva - de är nu 5,5 veckor gamla och det är mycket bus, morr och sovande.

Mimmi/Svante-valparna börjar också komma upp på benen, de tester rösterna med att låta i allt de gör *uff-uff*, morrar och ylar. Lilleman i denna kull har precis som jag varit förkyld i 2 omgångar och som det nu ser ut så frisknar han till fortare än jag! DET tackar vi för *ler*

De vuxna hundarna blir då av förklarlig anledning lidande i pälsvård framför allt - så jag har att göra så småningom... motion får de om än inte så mycket som de skulle behöva - men tyvärr och också tack och lov är de då vana med lite mindre motion innan och efter min höftoperation och jag kan tro att de överlever utan timmespromenader någon vecka till.
Bilderna nedan är på 2 av Monyas tikar - de är här 4,5 vecka och mycket har hänt på en vecka - åtminstone i munnen -AJ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar