Sidor

lördag 1 mars 2014

Lite av det mesta

Monya har åkt till sitt extrahem hos Gunilla och extrahusse Sigge. Hon njuter av sällskap, promenader, gottar och härlig nattsömn i Sigges säng.

Malva och Zilla är nybadade inför avresa till mina föräldrar imorgon - de får helt enkelt bli Lidingö-bor ett par veckor innan de anländer hem igen. Spännande är att se hur mor ska fixa Zillas päls då denna tös kommit in i tovålder... *varför nuu* Nåväl, back-up finns hos Josefin Blom *oerhört tacksam*.

Belinda och Tore håller Malin sällskap tills det att jag kommer hem sen skuttar de med hjälp av Monica, Belinda till sin bror Kasper och Tore åker till sin far "Svante".

Förundrad över all hjälp som man får...

Måndag morgon klockan 08.00 ska inställa mig på Ortopediska huset i Globen - äntligen!


Idag har jag fått besked att Drefvikens the lucky one "Kasper" har hd-röntgats med resultat C, oändligt tacksam till matte Anne som gjort detta!

Återkommer här när jag är opererad!

1 kommentar:

  1. Good luck, Leone! Med op o utplacerade fyrfotingar. Kul förresten med Pennys valpar. Nelsson hälsar att han är mer egen än någonsin, men trots det fortfarande mattes ögonsten.

    SvaraRadera